Followers

Sunday, August 1, 2010

blog ini tidak aktif lagi, blog ini ditutup.

Goodbye, goodbye, I hate the word. Solitude has long since turned brown and withered, sitting bitter in my mouth and heavy in my veins. ~R.M. Grenon

Assalamulaikum semua,

bertarikh 1/August/2010. saya selaku owner blog milopanas ini ingin mengeluarkan kenyataan bahawa blog ini "mungkin" sudah tidak aktif lagi. tapi aku tidak akan delete blog ini. aku cuma akan biarkannya bersawang dengan sesarang lelabah ini. buat masa sekarang aku tiada kelapangan untuk meneruskan aktiviti berblog ini. ramai yang bertanya kenapa blog aku ni lama tak terupdate, sebenarnya aku sekarang sudah berpindah rumah kerumah sewa yang baru. jadi aku sama sekali terputus hubungan dengan blog, fesbuk, tagg, tweter, dan yang sama waktu dengannya.

aku juga sedang sibuk berprtikal buat masa sekarang, ada lagi 4 bulan sebelum aku menempuhi alam pekerjaan. kepada semua follower blog milo yang tak berapa nak panas nih terima kasih sebab sudi follow blog aku nih. kepada semua reader blog aku samaada active reader, pasif reader, silent reader, geng-geng blogger yang sudi blogwalking, blogjogging, blogrunning. terima kasih sangat sebab sudi singgah dan menjenguk ke blog aku nih.. kalau ade yang aku terkomen pelik-pelik tercarut marut kat shoutmix aku mintak maaf bebanyak ye..

lagi satu hal aku nak ucap kan selamat berpuasa 11/8 nih, pose jangan tak pose. dan selamat hari raya juga andainya kita masih berkesempatan untuk meraikannya pada syawal ini.

Don't be dismayed at goodbyes. A farewell is necessary before you can meet again. And meeting again, after moments or lifetime, is certain for those who are friends.

Goodbyes are not forever,
Goodbyes are not the end.
They simply mean I'll miss you
Until we meet again!


Where is the good in goodbye?


2 comments:

  1. alahai sedihnye dah jarang berblogwalking. Apapun semoga suksess dlm apa jua pun, yang baik2 jek tau, hehehe. dan selamat berpuasa, also selamat hari raya, inshaAllah

    ReplyDelete
  2. semoga success in whatever you do.
    salam ramadhan yg bakal menjelma,semoga ramadhan kali ini membawa seribu satu erti keinsafan dalam hidup kita. aminn

    ReplyDelete